eerste dag en tweede dag - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van mandy oijen - WaarBenJij.nu eerste dag en tweede dag - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van mandy oijen - WaarBenJij.nu

eerste dag en tweede dag

Blijf op de hoogte en volg mandy

24 Februari 2013 | Turkije, Kayseri

onze reis was erg vermoeind en lang. we vertrokken om 8 uur richting eindhoven. daar aangekomen moest ik afscheid nemen van mijn ouders en mijn vriend. we gingen samen met 12 personen naar het vliegveld van dusseldorf. daar wachten we op de leerkrachten die ons zouden begeleiden tot aan het inchecken. eenmaal ingecheckt gingen we naar de duane. daar verlieten de leerkrachten ons. kort erna mochten we het vliegtuig al in en moesten we 3 1/2 uut vliegen. eenmaal aangekomen werden we opgewacht door wat leerkrachten van het tekden college en door de directeur. onze groep werd een tweeen gespilts en we gingen met 7 dames verder. er zat een nederlandse man bij dus dat was qua communicatie wel makkelijk. we zijn door hun meegenomen naar een turks restaurant om wat te eten, want we hadden echt honger. daar kregen iets lekker te eten en ik heb geen idee wat het was. daarna werden we naar de supermarkt gebracht om inkopen te doen. nadat we inkopen hadden gedaan werden we naar het appartement gebracht. daar kwamen we bij een appartement aan dat echt leek op een krot. de badkamer was heel vies en overal schimmel en we hadden geen fatsoenlijk toilet. ook waren we niet veilig in het appartement. we hadden geen sleutel en andere konden zo binnenlopen. na heel wat telefoontjes later en uren later hebben we een hotel aangewezen gekregen voor die nacht dus wij onze koffers weer inpakken en om half 2 snachts overgeplaats worden naar het hotel. daar hebben we een krot nachtje gehad want de volgende dag zouden we naar een nieuwe appartement gaan kijken. we kregen allemaal een eigen kamer dus onze eerste nacht was alleen. de volgende morgen hebben we samen geontbijt en gingen er een paar gaan kijken naar het nieuwe appartement. ik bleef in het hotel en ging mijn koffer alvast inpakken. daarna ben ik bij mendy en sharon op de hotekamer gaan zitten en hebben we gewacht totdat de andere wat van zich lieten horen. toen werden werd er ons medegedeeld dat onze leerkracht onder zat en of wij even naar onder wilden komen. dus wij gingen naar onderen en daar zat onze leerkracht in de lobby hij deelde ons nog wat mee over het voorval met het appartement en toen belde hij de andere leerkracht op die naar het nieuwe appartement was gaan kijken. we kregen te horen dat wij opgehaald zouden worden, zodat wij het ook konden zien. eenmaal aangekomen bij het appartement zag het er goed uit en alles was hier goed geregeld. dus nu hebben we eindelijk onze koffer definitief uitgepakt en kunnen we gaan genieten. op naar morgen: ONZE EERSTE STAGEDAG!

• 24 Februari 2013 - 20:06

Dianne:

Gelukkig dat jullie nu een goed appartement hebben voor de komende weken! Succes en veel plezier morgen!