week 4 - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van mandy oijen - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van mandy oijen - WaarBenJij.nu

week 4

Door: mandy

Blijf op de hoogte en volg mandy

24 Maart 2013 | Turkije, Kayseri

week 4:

we hebben week 4 er alweer op zitten en gaan aan onze laatste dagen beginnen.

deze week hebben we al flink de voorbereidingen voor onze dutchday gemaakt. we moeten voor meer dan 100 kinderen de dutchday doen. ook zijn we begonnen aan het decor van de musical. de laatste vrijdaag moeten de kinderen namelijk allemaal een musical doen die zich hadden opgegeven voor drama. wij mochten voor 1 musical het decor maken. op die avond moeten wij zelf ook ons liedje zingen dus dat word nog wat. verder heb ik te horen gekregen dat ik in de laatste week zelf een les mag voorbereiden dus ik ga met mijn klas en quiz doen. verder gaat het op stage heel goed en ik heb het nog steeds naar mijn zin.

deze week zijn we ook bij Turkse mensen thuis gaan eten. dit was echt heel leuk om mee te maken. zo zie je de cultuur heel goed en het eten was heerlijk. het was wel fijn dat de mensen zelf nl spraken, want ze kwamen uit nl en zijn terug naar turkije verhuist. ze waren erg gastvrij en de kinderen waren ook erg leuk. we voelde ons net prinsessen. we voelen ons hier eigenlijk altijd wel een prinses, want de mensen doen hier echt alles voor ons. dat ga ik wel ECHT missen die gastvrijheid hier.

vrijdags zijn we lekker de stad in gegaan om lekker weer even te winkelen, wantja we zijn en blijven meisjes he! we gingen weer naar de bazaar en daar heb ik allerlei talen gesproken: turks, duits, engels en zelfs nederlands. daarna liepen we door naar een winkel met schoenen en tassen. daar was een man die engels sprak dat is al heel uitzonderlijk hier. hij was erg gastvrij en we hebben wat afgelachen in de winkel we zijn ook een hele tijd in die winkel gebleve en niet omdat hij zo groot was, maar omdat het zo gezellig was en sharon kon haar goeie maat schoenen niet vinden ( uiteindelijk is het haar wel gelukt ;P ) vlak voordat wij wilde gaan terug naar het winkelcentrum om daar te gaan eten begon het te regenen en hard te waaien. hij vroeg waar we heen moesten en toen zeide we naar kayseri forum. hij bood ons aan om ons te brenge met de auto en natuurlijk hebbe wij dat niet afgeslage. je had ons moete zien zitte in de auto. de achterbank was gevuld met meisjes en tassen en ik zat lekker vrij voorin ;p. we werde fijn bij de voordeur afgezet en zijn toen daar nog f lekker gaan winkele en toen wat gaan eten en daarna werden we alweer opgehaald door het busje.

op zaterdag moesten we naar school om ons liedje te oefenen en om het decor te maken. nadat we weer naar huis mochten hebben we lekker allemaal even bijgeslapen want wat waren wij moe! s avonds hebben we een lekker broodje met kip gegete. daarna zijn we lekker bij elkaar gaan zitten en zijn we een drankspel gaan doen. het heeft iets met un bus te maken ik kon het niet, maar wat is dat een geweldig spel! hoe later de avond werd hoe gezelliger het werd ;p michelle sliep door alles heen. dat was echt apart, want wat hebbe wij voor een herrie gemaakt!

nou morgen is het alweer maandag en gaan we HELAAS alweer onze laatste week in. wat zal ik het hier missen, maar stiekem mis ik nl ook wel!

het aftellen kan dus beginnen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Kayseri

Mijn eerste reis

stage in turkije

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2013

week 4

18 Maart 2013

week 3

17 Maart 2013

week 2

05 Maart 2013

eerste week

05 Maart 2013

skien
mandy

stagee in turkije

Actief sinds 24 Feb. 2013
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 9138

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 14 Juni 2014

stage curacao

24 Februari 2013 - 30 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: