week 3 - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van mandy oijen - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van mandy oijen - WaarBenJij.nu

week 3

Door: mandy

Blijf op de hoogte en volg mandy

18 Maart 2013 | Turkije, Kayseri

Week 3

Deze week vielen er veel lessen voor mij uit op stage, omdat mijn klassen in de stad voorstellingen hadden. Ik vond dit helemaal niet erg, want ik merkte dat ik erg moe was. Verder is er op stage niet zo heel veel gebeurd. Bij Kaylee vielen er ook een aantal lessen uit dus hebben we samen film gekeken. Op donderdag hadden we weer een gesprek met Itaken.

Op vrijdag zijn we naar de bazaar geweest. Daar waren allemaal kraampjes waar je goedkoop dingen kunt kopen zoals: kleding, keukenspullen, make-up enzovoorts. Ik heb flink inkopen gedaan, maar vooral souvenirs gekocht. Ik mocht immers niet thuis komen zonder souvenirs. Daarna zijn we lekker gaan uiteten in de stad. Na het uiteten moesten we de bus pakken en nu wisten we gelukkig wel welke bus we moesten pakken. Mijn lichaam begon toen aan te geven dat het voor mij toch te veel was geworden. Ik heb daarna met me ouders geskyped en ben lekker vroeg naar bed gegaan.

Zaterdag vertrokken we naar Capedocia. We zijn daar op vele plekjes geweest. We gingen eerst ontbijten in een dorpje. In het dorp hadden ze de langste rivier van Turkije. Deze rivier blijft ook in Turkije en gaat niet naar een ander land. Daarna mochten we het dorp verkennen en het dorp staat bekend om het pottenbakken. We zijn daar een winkel binnen gegaan en mochten daar uitproberen om een pot te maken. Mijn pot was erg goed gelukt. Daarna ben ik de winkel nog even rondgelopen en vond erg leuke magneetjes. Heb er een aantal mee naar huis genomen. Daarna zijn we naar de bergen gegaan en ben ik de berg gaan beklimmen. Eenmaal boven aangekomen vond ik het wel erg hoog en wilde na wat foto’s gemaakt te hebben naar beneden, maar ik durfde niet meer. Dus Mandy ging maar op haar kont naar beneden. Daarna hebben we daar nog wat in de winkeltjes gekeken, maar ik heb niets gekocht. Toen we terug naar het busje wilde lopen kwamen we een kameel en twee dromedarissen tegen. Ik had er al op gereden dus ik hoefde niet meer. Toen er een aantal op zaten bleek ook dat je alleen er even op mocht zitten en er niet op mocht rijden. Ik ben wel even met de kameel op de foto geweest. Daarna gingen we naar Urgub. Daar mochten we stad rond kijken en daar heb ik nog wat souvenirs gekocht en daarna zijn we wat gaan drinken. Toen de tijd om was gingen we weer terug naar huis.

Op zondag hebben we niets gedaan en lekker uitgeslapen en wat gepoetst. Zo is onze 3e week verlopen en starten we morgen alweer aan de 4e week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Kayseri

Mijn eerste reis

stage in turkije

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2013

week 4

18 Maart 2013

week 3

17 Maart 2013

week 2

05 Maart 2013

eerste week

05 Maart 2013

skien
mandy

stagee in turkije

Actief sinds 24 Feb. 2013
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 9145

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 14 Juni 2014

stage curacao

24 Februari 2013 - 30 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: