week 7 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mandy oijen - WaarBenJij.nu week 7 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van mandy oijen - WaarBenJij.nu

week 7

Blijf op de hoogte en volg mandy

08 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Week 7

maandag…
op stage gaat alles zijn gangentje. Ik heb vandaag met een aantal kinderen gewerkt. Ze moesten wat verhaaltjes lezen van de methode en daarna uitbeelden. Ik bepaalde welk kind welke rol kreeg en dan moesten ze het verhaaltje na spelen. Vandaag konden we eindelijk weer douche in onze eigen douche en hoefde we niet ergens anders te gaan douchen. Verder is er niet veel gebeurd vandaag.

Dinsdag…
Vandaag had een kindje in mijn klas het behoorlijk lastig om naar de juf te luisteren. Op een gegeven moment bleef hij schreeuwen in de klas, zodat de andere kinderen met hun handen voor hun oren hadden. toen kreeg hij ook nog eens te horen dat hij van mij niet naar buiten mocht met de pauze toen ging hij helemaal te ver. Ik heb hem de klas uitgezet en naar de adjunct directrice gebracht. Daar kreeg hij een hele preek in het Papiaments en werd daarna wat rustiger. Hij moest bij haar blijven om uit te rusten en daarna mocht hij weer terug naar de klas. Toen hij terug kwam in de klas toen viel hij in slaap. Nou ik wil niet dat kinderen in mijn klas slapen dus ik heb hem 3x een kans gegeven om te luisteren, maar dat deed hij niet dus ik heb hem weer de klas uit gezet dat hij buiten op de muur moest gaan zitten en dat hij zijn werk van vandaag mee naar huis kreeg en dat ik het morgen terug wilde hebben. Thuis heb ik nog lekker even kort geskyped met steffie. Heerlijk om even iemand vertrouwd te spreken. Helaas duurde het niet zo lang aangezien zij weer moest gaan sporten 

Vandaag ben ik ook naar cinco geweest. Dat is een club/kroeg en je kunt daar voor 15 gulden een uur lang drinken uit dezelfde beker. Daarna zijn we doorgegaan naar kampo. Dat is hier een hoerentent en elke dinsdag is er ook ladiesnight dus dan kun je ook mannen kijken. Het is een soort centerparcs alleen dan met hoeren. Wij gingen er met zijn 4en naartoe want iedereen zei steeds dat je moet je gewoon een keer gezien hebben. Eenmaal op het park aangekomen zijn we een beetje gaan rondlopen en we hebben in zown chaletje gekeken, maar die vrouwen wonen daar ook gewoon echt in. Het is niet zo dat ze na het werken dus naar huis toe gaan. Eigenlijk echt heel sneu gewoon. Daarna zijn we de zaal ingegaan waar ze die shows geven en wij helemaal achteraan gaan staan, omdat we al van verhalen hoorde dat ze je gewoon uit het publiek pakken en mee het podium op en allemaal zown rare dingen. Niets voor mij dus :P er kwamen eerst 2 vrouwen en daarna en man, vrouw, man, vrouw enzovoorts. Na twee mannen te hebben gezien vonden we het wel weer welletjes geweest en zijn we naar huis toegegaan. Het was inderdaad wel de moeite waard om een keer gezien te hebben, maar nee voor mij geen tweede keer meer.

Woensdag…
Vandaag voel ik me helemaal niet goed dus ik heb het op stage rustig aan gedaan. Toen ik thuis kwam heb ik wat gegeten en nog wat geskyped met mijn vriendinnetje joyce. Even een rondleiding gegeven van waar ik woon enzo <3 lekker gekletst over van alles en nog wat… hahaha  daarna ben ik naar bedje gegaan, omdat het dus echt niet lekker ging… dus ook geen cabana 

Donderdag..
Vandaag ben ik maar ziek thuis gebleven. Ik kan/kon geen eten meer binnenhouden en heb echt een hele zware nacht gehad. Gelukkig had ik marly der boek mogen lenen zodat de nacht minder lang duurde. Vandaag nog geprobeerd om wat te eten. ik heb samen met mandy gekookt en gegeten. Een uurtje erna ben ik maar weer op mijn bed gaan liggen en gaan slapen.

Vrijdag…
Ik wilde vandaag heel graag naar stage, maar helaas liet mijn lichaam dat niet toe. Ik baalde echt als een stekker aangezien morgen springbreak is en ik graag daar naartoe wil. Ik kon nog steeds niets binnenhouden dus ben toen flink aan de medicijnen gegaan. gelukkig voelde ik me toen wat beter en kon ik nog wat slapen. Smiddags heb ik nog even lekker met janneke aan het zwembad gelegen en daar nog wat geslapen. Vandaag ook nog op tijd naar bed en goed slapen voor morgen want IK MOEEEEET NAAR SPRINGBREAK!

Zaterdag..
Vandaaag is springbreak!!!! En jeeeeeej ik heb mijn eten weer binnen kunnen houden. Nu flink aan de medicijnen om de dag vol te kunnen houden en dat ik geen buikpijn krijg. Gelukkig gingen we rond 3 uur half 4 dus had nog even de tijd om lekker op bed te kunnen liggen. Daarna ben ik me gaan klaarmaken en op naar springbreak! Zoals de voorfilm al liet zien was het een geweldig feest!!!! Heerlijk een festival op het strand met mijn muziek waar ik zo van hou! Deze dag mag nooit voorbij gaan, maar helaas dat gebeurt toch. We zijn daarna naar huis gegaan om daar even uit te rusten om daarna verder te gaan bij bermuda aangezien het minou’s der verjaardag was vanaf 24.00. helaas hebben we het niet gehaald om voor 24.00 binnen te zijn bij bermuda dus hebben we hier gelijk maar even een feestje gevierd en zijn daarna naar bermuda gegaan.

Zondag…
Vandaag hebben we minou der kadootje gegeven en daarna zijn we naar hemmingway gegaan. dat is een strandje hier vlakbij. Het is wel een aangelegd strand zoals wel meer stranden hier. Na hemmingway zijn we ons klaar gaan maken om lekker te gaan eten bij piratebay. Piratebay is echt super mooi en het ligt aan het strand dus hoe bijzonder is dat dan. Avondeten op het strand met een amazing view <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

stage curacao

mijn nieuw avontuur naar curaçao voor bijna vijf maanden.

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

week 9

08 April 2014

week 8

08 April 2014

week 7

08 April 2014

week 6

15 Maart 2014

week 5
mandy

stagee in turkije

Actief sinds 24 Feb. 2013
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 9111

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 14 Juni 2014

stage curacao

24 Februari 2013 - 30 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: